Sundsvall

Goddagens!
I lördags tog jag 08.28 tåget till Sundsvall för att hälsa på familjen. Dagen i Sundsvall började med att Syster hämtade upp mig på tågstationen. Vi tog driven på donken och handlade lite lunch innan det bar av ut till birsta för ett besök på Drakborgen.

Väl på Drakborgen fanns det iget hejd på lillmyran. Hon skulle testa allt och ville gärna ha med moster i alla rutchkanor. Gå, vad är det när man kan springa hela tiden??!! Ja lillmyran är snabb i benen och ibland var det till och med svårt att hålla tempo med henne.

Efter Drakborgen tog vi en snabbshopping i Birsta galleria för att köpa en alla hjärtansdag present till mor och far. Efter det bar det väg hem till syster för att laga tacopaj.

Vid sjutiden gick vi bort till bror och firade Julia och morfar som fyllde/hade fyllt år. Kvällen blev lång med mat, fika och yatzy.... Jag vann :)

Under söndagen tog jag och brors tjej en sväng hem till mor och far. Vi åt lunch, surrade en massa och sedan påbörjade jag urstädningen av mitt gamla förråd. När vi flyttade ner till sthlm så var det svårt att få plats med alla våra saker i en 35 kvadratare utan förråd. Så vi lämnade en hel del grejor här i Sundsvall.

Under måndagen följde jag med lillmyran på dagis. Roligt att se hur hon leker med alla barnen mm. Efter en heldag på dagis åkte jag och lillmyran med mammsen hem och fortsatte städningen av förråd. Denna gång var även Kristian med. Mycket som skulle slängas och en hel del bestämde vi oss för att ge bort också.

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar. Ikväll ska jag åka och hälsa på mina barngrupper som jag undervisade i Matfors innan jag flyttade ner till Sthlm. Ska bli roligt att se vad de nya danslärarna har lärt dem :)

                                                                    10 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0