Torsdag

Godagens allesammans!
Känns som om denna dag kommer bli låååååång. Längtar så fruktansvärt tills imorgon, men det tror jag inte ni har missat att jag gör :)

Vet inte om gårdagens inlägg misstolkades lite ;) Jag skrev att det känns som vi är med i "extrema samlare". Vart man än går i denna lilla lägenhet så får vi klättra över kartonger eller möbler. Dels beror det på att vi kanske inte staplat dem på bästa sätt och sedan har vi väldigt litet här. Och ni som flyttat tidigare vet hur mycket köksprylar tar plats i kartonger. Och inte kan man packa en kartong full med bara tallrikar och glas mm, för då kommer den  inte gå att lyfta utan att botten går i kartongen eller en rygg som går sönder.

Idag tänkte jag gå och kika om det finns någon tvättid ledig och sedan tänkte jag gå på en promenad för att saml på mig lite friskluft. Känns som om det kan behövas inför helgen :)

Är så lycklig. Både min mamma, pappa, syster och hennes lilla prinsessa kommer ner i helgen och hjälper oss att flytta :) Nu var det inte så länge sedan jag var upp och träffade dem, men jag saknar dem ändå :)



Mamma och Lillmyran på julafton 2010



1 Dag kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0