Rubrik?

Hallå!

Sitter och laddar upp lite beställningar till labb nu, och passar på att skriva ett snabbt litet inlägg här så mammsen blir glad :)

Sitter även och funderar på vad jag ska äta idag. Kristian jobbar borta idag och kommer inte hem förrän imorgon, så idag får jag allt laga någonting själv. Jag har varit så bortskämmd denna vecka med att Kristian lagat mat varje dag :) En sådan underbar karl jag har!! Önskar bara att han kunde vara lika bra på att plocka undan efter sig i köket som att laga mat. Skämta bara, någonting måste ju jag också biddra med :)

Räknar ner dagarna tills vi får nycklarna till nya lägenheten. Bara 37 dagar kvar. Tänk dom andra stackrarna som väntat sedan 2008 på sina. Jag hade blivit galen!! Vi hade turen att en av köparna hoppade av när det var dags att betala in kontatntinsatten, så då kunde vi köpa lägenheten lite mer än en månad innan det är färdigbyggt :)

I lördags tog vi en promenad bort till lägenheten och kika från utsidan hur det går. Dock går det inte att se hur långt dom kommit inne, men nu har det kommit upp räcken på våran balkong. Nog går det frammåt iaf :) Men jag vill att det ska vara klart NUUUUU!

I fredags var vi och hällsade på Rakel och Jonathan i deras nya lägenhet. Riktig mysig vindsvåningstvåa dom har :) Vi åt middag, drack lite vin, spelade wii och surrade en massa skit.

Nu blev det "korta inlägget" till ett långt.....

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0