badkar

Ibland önskar jag att vi hade badkar! Men frågan är bara hur mycket jag skulle använda det om vi hade ett? När jag bodde på Essvik så hade vi ett vanligt badkar och ett bubbelbadkar. Ändå badade jag väldigt sällan vad jag kan minnas. Hade ingen riktig ro till att sitta där :P Fast när jag och Krille bodde i Sundsvall så hade vi också ett, och det användes rätt så flitigt :) Jag önskar nog att vi hade ett badkar :)

Vad föredrar ni, dusch eller badkar?


Bild på mig från gymnasiet som Bea har fotat :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Skaffa INTE badkar!!! Det är värdelöst på alla sätt. Man kommer inte åt att städa under :S Men visst kan det vara mysigt. Vi har badkar... Jag minns inte när jag badade sist... 2003 kanske. ;p

2011-08-02 @ 20:54:20
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Bea

Skulle verkligen behövas ett badkar nu .... ojoj

2011-08-03 @ 03:49:51
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0