Bilder från Sundsvall

Godkväll!

Blev en lång dag idag på jobbet. När jag kom ditt började jag torka hyllor, sopa golv och städa lagret för att göra plats åt de nya 150 paren jag beställt. I vanliga fall brukar leveransen komma mellan klockan 10-12. När klockan var 14:00 började jag tappa hoppet om att jag skulle få någon leverans idag. Men strax innan tre dök en kille upp med en stor pall. Jag hjälpte honom att lasta av eftersom den inte gick in genom dörren. När vi nästan var klara så tittar han på mig och säger "jag har en till lika stor i bilen". Whaaaat???? tänkte jag. Det visade sig att jag hade fått fler höst-/vinterskor på denna leverans också. Från att ha beställt 150 par så fick jag ca 550. Hur jag fick plats med allt är ett under med tanken på det lilla lagret. Var tvungen att stanna kvar en stund också för att få allt uppackat och inlevererat i datorn. Men med lite slit så blev jag klar till slut :)

Nu ska jag ta och äta lite mat som älskligen har varit snäll och lagat :)

Här är lite bilder sedan helgen i Sundsvall:

Titta bebismagen pluta ut :)


Kommentarer
Postat av: bea

Haha, tjockisputet :P

Måste komma upp fler ggr gumms ! Du o karln är alltid välkomna vet du !

PS. alla ni som kollar på bilderna så dricker ja faktiskt vanlig pepsi. SÅ de SÅ.

2011-07-27 @ 23:01:58
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/
Postat av: Bea

O här far du o ränner världen över så man måste ringa runt halva jordklotet va :P ? Herregu!Q Du kan ju meddela mig nästa gång så vet ja ju vart ja har dig stumpan :P haha. Hoppas ni har/haft en trevlig resa. PUSSIS !!

2011-07-30 @ 02:36:37
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0