Hem ljuva hem


Denna text sitter på väggen i våran hall :) Som vi har fått av mamma och pappa. Tack så mycket!!
Den här fina lyktan fick jag av mina gamla kolegor när jag slutade på ICA :)
Den pryder nu en av våra väggar i lägenheten.

Fönster ut mot balkongen :)
Vår pastaburk :P Som vi också har fått av min mamma och pappa :) Tack tack!
Fönster i Sovrummet :)

Matta i Sovrummet :)

Badrumsdörr :)

Denna hylla köpte vi på Ikea i fredags :) Som ni kanske förstår så står den inne i badrummet.

Så lilla Bea. Nu fick du lite bilder. Klaga dock inte på kvalitén!! Dom är fotade med Krilles pocketkamera. Något mer du vill läsa eller se? Nu när jag ändå är i farten med att uppfylla dina önskemål på bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Det där var fint :)

2011-07-21 @ 12:25:04
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: bea

Ja vet inte riktigt om ja gillar mattan, kändes lite som silverfiskar de där :P haha . Nicenice på resten :P

2011-07-22 @ 05:58:30
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0