Juli 18, 2011

Hej hopp!

Jag måste seriöst skaffa mig en ny skiva till jobbet. Har nu spelat samma skiva i 2,5 månader och känner mig hyfsat less på låtarna :P Men jag har bara mig själv att skylla att jag inte gjort något tidigare.

Förra veckan blev det sex dagars jobb, och jag tyckte veckan bara flög förbi! Kan ni tänka er att idag är det den 18 juli och sommaren är snart över. Men vart är den föresten?? I år har det varit ett väldigt konstigt sommarväder tycker jag. Kvaft och varmt men med mycket molniga och regniga dagar blandat med temperatursjunkande dagar. Men vi ska inte glömma att vi faktiskt haft några fina soliga dagar också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0