Takida - Dagbladet.se

Goddagens!

Gårdagens plåtning gick bra, och Takida gjorde en bra spelning :) Avslappnat och skönt med bra låtar.


Foto: Frida Hjortén

Efter plåtningen åkte vi hem, och JAG körde!! Ja ni läste rätt jag körde hem genom Stockholm. Det gick jätte bra trotts att gps:n fick nå fel och började guida in mig på gångvägar, enkelriktat och rätt va det va så skulle jag göra ursvängar mitt i allt. Jag fick nog och stängde av henne och sedan fick Krille guida istället. Trafikmässigt tyckte jag inte att det var något problem, utan snarare vart man ska köra och vart man får köra. Vissa gator kändes det verkligen som om det var gågata på.



Bild lånad från google.se.
Lite så här kan det kännas på vissa gator i sthlm. Men värst av allt tycker jag ändå att cyklisterna och gångtrafikanterna är, som inte kan körreglerna och inte fatta att det gör ont att bli överkörd av en bil!! Så kära medmänniskor, kliv inte rakt ut i gatan. Ni kan dö om ni har tur att slippa hemska skador!!

Väl hemma gjorde jag iordning lite att äta och sedan tvärdäckade jag på soffan. Jag har varit så otroligt kvällstrött de senaste veckorna. Hinner knappt komma hem från jobbet innan mina två blå slagit igen.

Nu ska jag göra lite mer plats på lagret. Har beställt 150 par skor tills imorgon :)


Kommentarer
Postat av: bea

Lovar frida att ringa dig så fort de är hi5 på g. :) Då fåru komma upp o hälsa på igen !

Lät lite häftigt de där -har beställt 150 par skor tills imorn. Haha

Lyllo kan man ju tänka . :)

2011-07-27 @ 17:50:02
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/
Postat av: Dansbandsfarsan

Härlig blogg:) SNURRADE i stockholm jag med för två helger sedan... Ja du inte lätt veta vart man skulle, men men gick för mig med:) Bara man tar det lugnt så :)

2011-07-29 @ 21:36:36
URL: http://surfland.se/dansbandsfarsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0