Update

Hej hej! Nu har det verkligen varit torka på ord här. Har haft fullt upp de senaste veckorna med jobb, födelsedagar, främmande och en massa skoj!!

För ca två veckor sedan fyllde jag år, och jag hade en superbra födelsedag måste jag säga. Jag blev väckt på morgenen med paket och nybakt tårta som Kristian och Teomina hade bakat. (Kommer blid på den innom kort.) Sen åkte jag, syster, Lillmyran, Mormor och Kristian på Aquaria. Mysigt litet ställe, fullt med fiskar och en häftig regnskog. Lillmyran blev en aning rädd när det blev natt i regnskogen och det började regna, blixtra och åska. Men hajarna var minsann häftiga :) Dagen avslutades sedan med grillning som mina föräldrar och Angelica kom och gjorde oss sällskap på. TUSEN TACK ALLESAMMANS FÖR EN UNDERBAR FÖDELSEDAG OCH ALLA PRESENTER!!!

Midsommar firades tillsammans med Matte, Emma och Åberg på Skannsen och Berns. Sedan blev den en krogrunda tillsammans med fler vänner :)

I lördags fyllde hjärtat år och det firade vi med en sväng till Grönan. Riktigt roligt hade vi. Jag provade den nya berg och dalbanan twister som är gjord i trä. Lite småläskigt var det med tanken på att den va gjord i trä, och vi var många som åkte. Men den var super skoj :)

Redan för ca fyra veckor sedan tjuvstartade jag och hjärtats vänner med att fira honom genom en överrasknings skryssning. I två veckors tid planerade vi allt i minsta detalj. Hjärtat trode att vi skulle åka på fotografiska, och nog blev han överraskad och glad när han insåg att det var en kryssning tillsammans med hans vänner vi skulle på istället. jag tror det kom en liten liten tår där, även om han inte vill erkänna det ;)

Igår hjälpte jag grannen att skruva ihop deras nya utemöbel till ballkongen. Riktigt fint blev det. Sedan åt vi hemma gjord pizza och färsk frukt på ballkongen för att inviga de fina möblerna :)

På fredag bär det av till Sundsvall för lite semester. Ska bli riktigt skönt och roligt :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur länge är du i Sundsvall? Vi skulle kanske kunna styra upp något :)

2011-06-29 @ 12:01:18
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Tack själv. Jätteroligt att du kom förbi :)

Jag glömde höra av mig på gf. Men jag satt hos sarah innan så tiden bara flög iväg :) Hoppas ni hade roligt.

2011-07-13 @ 09:07:12
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Julia

ja 80 min med tåg ;)

2011-07-14 @ 18:03:35
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0