Tisdag

Godmorgon alla!

Det har varit lite tyst från mig här på bloggen ett tag. Har haft fullt upp känns det som.

I torsdags var jag på the studio och jobba och på fredagen stod jag både själv modell och sedan bakom kameran. Alla The studios i Sverige har en fototävling där de som jobbar får delta i. Så det var till den tävlingen vi fotograferade för.

I lördags så gjorde vi klar sista städningen i den gamla lägenheten och lämnade över nycklarna. Så nu slipper vi tänka på det. skönt!

Sedan har vi bara tagit det lugnt i helgen. Sovit för det mesta känns det som, men det behövdes! Kristian har varit duktig och både lagat mat och tvättat. Vilken karl jag har :)

Igår var jag på The Studio igen, och idag ska jag jobba på Kidsstudio :)

Ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Tack tack :)



Skönt med nya lägenheten?

Kram

2011-03-15 @ 15:36:48
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0