Måndag

Gokväll!

Idag har jag varit i Nacka forum och jobbat. En av tjejerna där behövde vara ledig, så jag hoppade in extra under min lediga dag :)

Var en aning nervös igår för att jag skulle försova mig eller att inget skulle gå som det skulle, då jag aldrig tidigare satt min fot i den butiken jag idag jobbade alldeles ensamen i. Men det gick jätte bra. Gick ganska fort att lära sig ordningen på lagret och kassan fungerade likadant som den jag är van vid på Norrlandsgatan.

Nu ropar kudden efter mig. Imorgon blir det jobb på Norrlandsgatan. Så roligt, jag gillar verkligen mitt jobb :)

Blir nog någon omgång tetris i sängen mot älsklingen innan de två små blå stänger för dagen. Haha, vi är verkligen ett litet nördarpar :P

Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0