Lite bilder från Spanien :)


Timpan mumsar på glass


Mamma låna Timpans puffar


Full fart i poolen

Älsklingen Steker


Lillmyran tar ett svalkande dopp

Bus i poolen

Matte och timpan åker kana. Tornet i bakgrunden var älsklingen och min lilla lya under veckan.



Jag och Timpan busar.


Jag och älsklingen.


Timpan steker.


Jag och älsklingen flamsar i poolen.

Fina mamma skålar :)


Hela sällskapet fotad med egotekniken av mig.


Jag och pappa :)


Teomina under citronträdet.


En ödla i taket.


Marcus har fångat en fick.


Sandslottsbygge.


Systers familj :)


Alla framför huset :)


Mamma <3 Pappa


Min otroligt snygga pappa! Här ser ni var min skönhet kommer ifrån :)


Älsklingen och Lillmyran leker argaleken....


..Och Lillmyran vann :)


Pappa har fått låna Lillmyrans bästa gosar.


Timpan har gjort ett mästerverk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0