Väckarklocka

Godmorgon!

Detta blir min sjunde dag på raken att jobba. Men imorgon är jag ledig och ska sova läääääänge. Fär dock se hur det blir med den saken. Har ju förmågan att vakna tidigt ändå nu när kroppen är inställd på det.

Jag har köpt en ny mobil som man kan ställa in väckarklockan under vilka dagar den ska ringa. Igår var jag trött och glömde att det var lördag idag och ställde den som vanligt, det vill säga mån-fre och söndag, eftersom det är dom dagarna jag brukar jobba på. Imorse så ringde det aldrig någon klocka, men jag vaknade på minuten den tid jag skulle ha klivit upp, och det var ju tur de!! Man vill ju inte bli sen till jobbet och speciellt inte NK där vi får böta 1000 kr i minuten om vi inte är där innan öppning :S Men det är förståeligt. Är vi inte där så måste vakterna se till att ingen går in i butiken, eftersom vi inte har galler för butiken som i en vanlig galleria. Samt att det ej ser bra ut och kunderna får vänta. Så nä tummen upp för att komma i tid till jobbet :)

Nu måste jag kila. Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa

Oj se där. Hårda bud :) den kanske bara finns till iphone än? Jag vet inte men till min finns den ju :)

2011-10-03 @ 20:41:52
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0