Blåsippan ute i backarna står

Godkväll!
Nu har det varit mycket jobb på senaste tiden, men idag har jag varit ledig och haft en riktig nyttodag. Har storstädat lägenheten och tvättat. Sådant där som man inte hinner med när man jobbar mycket, men nu är det gjort :)

När hjärtat kom hem från jobbet tog vi en promenad vid Edsviken. Det är så otroligt fint där längs vattnet. Hade dock ingen kamera med mig, men nästa gång ska jag ta med den så ni också får se hur fint det är.

Längs stigen vi gick kryllade det av blåsippor och vitsippor. Åhh, ännu ett vårtecken men nu vill jag ha sommar! Vid sextiden var det 20 grader ute i solen, så det kan man väl ändå räkna som ett litet sommartecken tycker jag. Men det får gärna bli varmare ute nu :)

Bild lånad från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0