Paket nr 4

Dagens paket innehöll en söt liten tesil:)


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Jättefint kök i alla fall!!! :)

Jag får besked nästa onsdag om jag kommer in på utbildningen och jag har registrerat mig på mitt hems hemsida, men eftersom man måste fylla i att man är student innan man söker har jag inte sökt ännu eftersom jag ännu inte vet om jag är student. Om dina föräldrar vet av någon billig lägenhet (tänkte mig en studentlägenhet som är billig, för kommer leva på studielån och sen försöka hitta nåt extrajobb när man är på plats). Vet de av en vanlig billig är det också bra. All hjälp som går att få uppskattas! :)

Kram

2012-12-04 @ 23:25:52
URL: http://spjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0