Linas Matkasse Dag 1

Jag var inte hemma igår då vi fick leverans av kassen, men när jag kom hem stod en snygg kock vid spisen på ett glatt humör. Kylen var full av ekologiska råvaror av hög kvalité, och det doftade ljuvligt gott av det som hölls på att tillagas.

För mig fanns det inget annat att göra, än att sätta mig ner och vänta in de sista minutrarna av matlagningen. Där efter serverades en supergod middag som bestod av Köttfärslimpa med steklök, potatis och vitkålssallad. Dock var jag så hungrig att jag inte hade tid till att fota maten, så jag har tyvärr ingen bild att bjuda på.

Nu längtar jag till det är dags för mig att äta lunch. Blev mat över igår, så jag har stora lyckan att få äta det till lunch idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0