Linas Matkasse Dag 4

Dag nr 4 bjöd på "Kyckling med jordnötssås och nudlar". Enligt mig en top 3 under veckan. En ganska simpel rätt men väldigt god smak enligt mig. Här fick jag dock nte samtycke av hjärtat som tyckte att jordnötssåsen smakade alldeles förmycket ingefära, trotts att han använde mindre än vad receptet visa. Men smaken är som baken, så det är helt okej att tycka olika.

Måste bara fråga! Är jag helt ensammen om att måsta ha ketchup på allt med pasta (bortsett från pastasallad)? Hjärtat tycker jag är jätteknasig som "he på" ketchup till en rätt som denna.




Bild lånad från google.se


Kommentarer
Postat av: sassa

Men lilla vännen!! inte kan du ha ketchup till kycklingwok (?) det funkarinte, sötsur ska de vara :P eller sweet chili

2012-01-23 @ 14:53:28
URL: http://sassasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0