Sharm el Sheikh December 2011

Här kommer lite fler bilder från vår underbara semester :)
Vi passerade ett område med berg innan landning. Det kändes verkligen som om vi skulle köra in i en topp, då visa var högre än vår höjd.
Bäddning första dagen
Dag två åkte vi till ett systerhotell och badade vid deras strand.
Älsklingen efter lite snorkling:)
Jag njuter i solen på stranden.
När det skulle byggas en telefonmast här, blev det avslag pga att det skulle sticka ut och se fult ut. Då byggde dom istället en en telefonmast som ser ut som en palm, så att den skulle smälta in i omgivningen. Det är alltså den högra palmen.
Bäddning dag 2.
En stor fjäril utanför vårt rum.
Här tillbringade vi mycket tid av vår semester.
Jag vid vår favoritpool.
Bäddning dag 3.
Kristian kör ett träningspass på stranden.
Jag lycklig av att hittat en låååång twist.
En pool.
Kristian spelar lite volleyboll, som jag också var med på :)
Jag njuter av sorbetglass :)
Spegel spegel på väggen där, säg mig vem som .......
Bäddning dag 4.
Kristian tar sig en drink.
Affronight på poolgrillen
Hahahaha, om jag ändå hade fått kristians min på film när denna varelse dök upp ur ingenstans och kramade om älsklingen bakifrån.
Dans på kvällen.
Bäddning dag 6.
Tessan blir uppdragen på scenen under ett teaterframträdande.
Jag och älsklingen
Trötta jag
Haha, Kristian är ledsen för att vår semester snart är slut.
Vår favorit bartender och jag. Han var på min sida hela veckan var gällande älsklingen och mina uppgifter. Redan under första dagen skällde han på Kristian och sa att det var jag som skulle ligga på solstolen och steka, och kristian skulle springa och hämta dryck.
Nog det största pepparkakshus jag sett. Stor som en lekstuga.
Mer julpynt från hotellet.
Öken.
Nyproduktion.
Spärrkontroll. Här stod dom med k-pistar dygnet runt och kollade alla som ville passera in till hotellområdet.

Kommentarer
Postat av: miranda

haha coola bäddningar ;)

2012-01-30 @ 13:59:33
URL: http://mirandasliv.blogg.se/
Postat av: Rebecca

härligt att vara utomland! Fina bilder också :)

2012-01-31 @ 21:13:34
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Frida

Det var en av anledningarna till att jag inte gillade Egypten. Vi fick gå in genom en dektektor för att dom skulle se att vi inte hade vapen med oss in till hotellområdet. Nej fy! Men ni verkar ha haft det mysigt! :)

2012-02-01 @ 09:31:36
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Milla

Fina bilder! Verkar supermysigt där :)

2012-02-01 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0