Trevlig lördag

Ligger i sängen och ska sova snart. Imorgon blir det jobb hela dagen lång, och med tanken på att snön vräker ner utanför fönstret så är det bäst att vara pigg imorgon. Med andra ord så hoppas jag på att det blir mycket att göra.

Idag tog jag mig en låååång och skön sovmorgon. Sedan åkte jag och hjärtat till Stinsen för lite shopping. Jag fick med mig ett par nya byxor, en topp och en stickad tröja med mig hem.

Lite senare på kvällen åkte vi till Kristians fd jobbarkompis på middag. Det bjöds på fisksoppa som var otroligt god. Jag som inte alls brukar vara särskilt förtjust i fisk, blev riktigt förvånad över smaken. Sedan kikade vi på gladiatorerna och älsklingen busade en massa med småkillarna tills dom blev så trötta att dom knappt orkade hålla upp ögonen. Men oj vilken energi dom har :)

Sammanfattningsvis har jag haft en mycket trevlig lördag, och jag hoppas ni haft detsamma!

Kommentarer
Postat av: Julia

Var inte du allergisk mot fisk? Har för mig att vi jagade mattanterna i skolmatsalen så att du kunde skriva upp dig på en lista ;)

2012-01-22 @ 11:21:46
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0