Överraskningsfest

Hejsan! Nu var det på tok för länge sedan jag uppdaterade här. Vi har hunnit med massor, men jag tänkte börja med ett inlägg med bilder från mamma och pappas överraskingsfest 10/12 :)




Lite mingel efter att födelsedags"barnen" annlänt med glädjande tårar och överraskande miner.



Frågeslinga......

Som Jag och hjärtat vann!!

Lite av buffén

Presentöppning


Lite lekar...
     

Ännu en vacker bild där ni se var min skönhet kommer ifrån ;)


... för vist är vi ganska lika?

Frukt med chokladfodue...

Och massa annat gott...

Teomina gillade efterätten :)

Två gudbarn och två gudmödrar på samma bild :)

Teomina bjöd på lite livemusik....

Som det dansades lite.....
  
....Olika....

.....Stilar till....


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag tänkte skriva till dig idag och höra om du inte tänkte uppdatera någon gång hihi

2012-01-02 @ 13:15:46
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe ja. Jodu, jag växer så det knakar :)

2012-01-02 @ 15:27:09
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Milla

Snygg bild på pappa ;D

2012-01-03 @ 19:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0