Dove Pure & Sensitive kroppslotion

Wiiie, jag ska få Buzza Dove Pure & Sensitive kroppslotion. Känns underbart och hoppas på bra resultat. Den ingår i Dovs mildaste serie någonsin och speciellt framtagen för känslig hud. Passar utmärkt till mig nu när jag är gravid och har blivit otroligt kännslig och torr. Återkommer när jag fått hem mitt paket och testat.
 
 
 
För er som inte vet vad buzza är kommer här en kort förklaring. Buzzador arbetar med marknadsföring genom att ge medlemmarna, Buzzadorerna, chansen att prova spännande varor och tjänster och sedan diskutera vidare med sina vänner och låta vännerna prova själva. Det kallas Word of Mouth marketing eller på svenska Mun till Mun marknadsföring.

Som Buzzador sprider du budskap om produkterna till vänner och bekanta öga mot öga, via din blogg, Facebook, Twitter eller andra forum och kanaler som du är ansluten till. Rapportera sedan dina erfarenheter av kampanjen och produkten på vår hemsida. Du kan också skicka in bilder och filmer från dina buzzningar som sedan publiceras på produktens kampanjsida.

Detta är helt gratis och du kan också bli medlem genom att trycka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0