Drömmar

Oj, lyckades väldigt bra med omsomnandet tillslut. Vakna 11.20 och undra vad klockan va.

Hmm vilka mysko drömmar jag haft. Störtar med flygplan som vi sedan lyckats nödlandat, storm på havet med liten båt och massor av hajar, elaka rånare och banditer och mycket mer. Tur vi lyckades ta oss ur alla knipor!

Har verkligen börjat drömma konstiga drömmar nu när jag är gravid. Den ena värre än den andra. Har hört att det är väldigt vanligt, men otroligt läskigt ibland. Någon fler som är gravid eller varit gravid och drömt konstiga/läskiga drömmar?

Bilden nedan är från Google.se och jag tycker den speglar väldigt bra över hur mina drömmar kan vara ibland. Sagolika men läskiga. Dock tycker jag "verklighetsdrömmar" är värst, när man vaknar och inte riktigt vet om det var på riktigt eller ej. Hatar känslan när man vaknat och drömt att någon varit elak och man sedan pratar med personen i telefon eller träffar den. Nästan så att man vill skälla på den, även fast det bara var en dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0