Nattinatti

Efter två dagar i sängen var det skönt att vara tillbaka på jobbet idag igen. Även om vilan behövdes, så blir jag otroligt rastlös av att inte orka göra något när jag är sjuk. Tackar viaplay.se för två dagars underhållning iaf! Och självklart min underbara kärlek för all ompysslande!

Efter en härlig jobblördag bjöd jag älsklingen på hemlagad tvårätters. Havsstjärtstoast m. avocado till förrätt och fläskfile ala Frida m. kroketter och beasås till varmrätt. Sedan rullade vi upp till övervåningen där magen och jag somnade mysigt framför tven:)

Nu säger vi nattinatti på riktigt efter att borstat tänderna och förflyttat oss till sängen. Imorgon blir det jobb igen och efter det ska jag vara barnvakt åt mina älskade gudbarn/syskonbarn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0