En månad

Hejsan! Det här med bloggandet har inte riktigt varit prio nr 1, sedan lilleman titta fram. Antingen har jag inte haft ork eller helt enkelt inte haft tid.  Men här kommer en uppdatering om den senaste tiden i varje fall.
 
Mjölkstockningen jag fick var hemsk! Men tack vare alla tips jag fick här och på Facebook, så la den sig. - Tusen tack allesammans för er omtanke och alla tips!
 
Jag körde på med vetepåsen, varma duschar, klädde mig varmt på överkroppen och försökte amma så ofta och mycket som möjligt på det bröst som var värst. Sedan var det bara att härda, och visst gick det över :)
 
I lördags var jag feberfri, så då passade vi på att åka upp en snabbis till Solle och hälsade på Franks Farfar, Farmor och Anders. - supermysigt!
 
 
I veckan har vi varit på BVC. Lilleman växer så fint. Är nu uppe i 57 cm och 4510 g. Efter BVC tog vi en lugn heldag hemma hos min mormor. Min morfar kikade även förbi en sväng, så han fick träffa Frank. Så kul att även få höra hur det var när dom blev föräldrar, och hur det var då.
 
 
 
Vi har även hunnit med en sväng hem till syster och hälsat på. Myran blev så lycklig när vi kom så hon ropade "mamma, mamma Frank är här!! Kan inte Texas och Frank leka, snälla, snälla, snälla!?". Söta lilla myran förstår inte riktigt hur liten Frank är, men vad han säger vet hon! Så fort Frank gnydde lite så sa myran "Moster, nu ropar Frank på dig!"
 
 
I övrigt har vi bara tagit det lugnt och varit hemma. Så skönt att bara få vara och komma in i rutiner :)
 
Avslutningsvis vill jag grattulera vår lilla kille som idag blir en hel månad. Grattis älskade du, och oj vad tiden går fort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0