Uppdatering

Hallå! Nu har det varit lite tårka här på bloggen. Har haft så mycket för oss.
 
 
Har hunnit med en sväng till Ullared, stylat om vårt biorum, flyttat tvättstugan så nu har vi ett till sovrum. Har även hunnit med lite bus med Franks kusiner, börjat jobba på nytt jobb, besök till solle och mycket mer!
 
 
Frank hade en otroligt jobbig sovvecka förra veckan. Han vaknade flera gånger efter nattningen och hade svårt att komma till ro igen. När det var som värst vaknade han mitt i natten och somnade inte om förrän efter tre timmar. Jag som är van vid att Frank sover jätte bra! Inte blev det lättare av att Kristian jobbade borta hela veckan, så det blev inte så mycket sömn för min del.
 
Men inatt så vände det äntligen! Jag hoppas det fortsätter hålla i sig! Frank sov som en stock hela natten efter jag smörjt hans tandkött med flytande Alvedon. Han vaknade inte ens och ville ha tutten. - superlycklig mamma som fått sova! Imorse hitta jag dessutom en liten tand som spruckit igenom. Så nu har lilleman 3 st tänder :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0