Förvärkar

Inatt har jag vaknat ett x antal gånger av små förvärkar. Som tur var så avtog dom och jag kunde åter somna om. Visst längtar vi efter vårt lilla hjärta, men ett litet tag till får bebis allt stanna kvar inne i mammas mage! Vill Hinna fotografera fina gravidbilder tillsammans med pappa Kristian och lite annat innan liten tittar fram. Hoppas vi hinner med det under denna helg :) Skulle vara skönt att få sådant avklarat, så jag slipper känna mig småstressad av att vi inte ska hinna. Endast 24 dagar till BF!
 
I helgen kommer svärmor och A ner och hälsar på :) Skönt att få lite hjälp med renovering i huset och självklart roligt med trevligt sällskap :) Dock ska jag jobba, men det är kanske lika bra så jag håller mig undan från färg, tapetlim och så vidare. Hinner ju umgås på kvällen i alla fall :)
 
Christoffer och Jonna med lilla Theodor i magen, som kom till världen i december :)
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Johansson

inte långt kvar du!

sv: jag hade bara i vaniljglass, liiiite socker + hallon då! :)

2013-02-22 @ 18:46:15
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: Gurkiss

Jobbigt med förvärkar. Hoppas att liten stannar där inne ett tag till.

Renovering är nog mest skoj när det är klart :)
Vi bor i ett gammalt 1800-tals hus och vi har renoverat allt utom ett rum än så länge..

Fina foton :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2013-02-23 @ 18:37:22
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0