Godmorgon

Idag blir det jobb igen. Så kul! Trivs underbart bra på mitt jobb tillsammans med trevlig personal och roliga arbetsuppgifter :)
 
Igår blev vi nästan klar med tapetseringen i vårt sovrum. Enbart fondväggen kvar, som vi håller på att fundera om vi ska ha en fondvägg på eller inte. Men jag tror det blir det :)
 
 
Sedan är det lite annat fix som nya garderober, lister, nytt golv och målning av balkongdörren och så vidare kvar att göra.
 
Vi tar det lite efter som, då det hinns med. Hjärtat jobbar på veckorna och ibland på annan ort, så det är nästan bara under helgerna som vi hinner jobba tillsammans. Men jag känner ingen stress med renoveringen. Visst vill man gärna ha allt klart på en och samma gång, men jag vill inte att vi slarvar med något på grund av brist av tid och ett orimligt slutdatum. Det får helt enkelt ta den tid det tar. Huvudsaken är att vi gör något och inte ger upp, så blir det klart till slut :)
 
Hoppas ni får en underbar dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0