Slappar dag

Idag har vi haft en riktig slappardag här hemma. Jag har legat i sängen nästan hela dagen och bara tagit det lugnt och sappat på mobilen. Hjärtat har i och för sig haft match på morgonen, så han har inte slappt lika mycket som mig :)
 
Nu på kvällskvisten var vi en sväng förbi mina föräldrar och hämtade lite verktyget med mera. Sedan åkte vi på pizzerian alldeles vid oss. Första gången jag åt där, och gott var det:) Dit blir det fler besök framöver!
 
Haha, piazzan var lika stor som tallriken, så det ser ut som om den ligger direkt på bordet.
 
Sedan blev det en snabb sväng till ICA och nu tänkte vi mysa lite framför tven med en film:) 
 
Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0