Gamla minnen

Igår (onsdag) hade jag besök av min gamla granne och barndomsvän Amanda. Vi satt och surrade barndomsminnen i mängder och om allt annat mellan himmel och jord. Kändes nästan som om det var dagen innan vi sågs senast, trotts att det var några år sedan :)

Ett gammalt minne var från när vi skulle visa oss modiga och tälta på gården efter det hade varit pådrag om ett tältmord. Vi har redan så fruktansvärt uppskrämda innan, så varför vi valde att tälta är en stor gåta. Sent på natten hör vi något som låter utanför tältet och vi blev jätte rädda. Rätt var det var så är det något som anfaller tältduken och jag tror nog våra hjärtan stanna för en stund. Men den skyldige var bara en av mina katter som hoppat upp på tältet:)

Det blev mycket skratt och nu hoppas jag det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång som sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0