Harmonia UF

Ikväll har jag och mamma varit och unnat oss lite spabehandlingar på Harmonia UF. Superskönt och uppfriskande!

Harmonia UF är ett ungdomsföretag som drivs av två tjejer som går sista året på stil hälsa och spa. Otroligt duktiga!

Jag tog en ansiktsbehandling med rengöring, massage, ansiktsmask och dagkräm samt färgning och formning av ögonbryn och handmassage. Rekommenderas!

Hade jag inte varit gravid så skulle jag tagit en helkroppsmassage också:) Hoppas bebis hinner titta ut innan tjejerna avslutar företaget inför studenten. Då kanske man hinner med en sådan också:)

Gå gärna in på Harmonia UF på Facebook för mer information om behandlingar och priser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0