Sömnlös

Uffa, är inne i någon form av period då jag har jätte svårt för att somna. Trodde det var för att jag vänd på dygnet när jag var sjuk, men när jag väl vaknat kan jag inte somna om. Inatt var klockan efter fyra sista gången jag kollade på klockan. Hjärtat väckte mig före nio imorse, men även fast han bäddade om mig och lät mig sova vidare, kunde jag inte somna om. Jobbigt!

Hoppas det ger med sig! Känns som nu om något behöver jag sömn, då BF närmar sig med stormsteg.

Är det inte för varmt så är det för kallt. Är det inte för kallt så håller bebis igång. Är det inte för att bebis håller igång, så har jag ont i ryggen. Har jag inte ont i ryggen så hittar jag inget bra sovläge. Är det inte för att jag inte hittar något bra sovläge så måste jag kissa. Är jag inte kissnödig så är jag törstig. Är jag inte törstig så är jag hungrig. Är jag inte hungrig så snarkar "någon". Är det "ingen" som snarkar så är jag helt enkelt inte trött. Är jag inte trött så är det kanske för varmt. Etc etc......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0