Söndag

Idag har varit en lite nyttodag tillsammans med Amanda. Vi gick på en promenad till Östermalm och tillbaka hem igen. Sedan åkte vi på affären och handlade mat och åkte hem till Amanda och gjorde en sallad. Mumsigt!

Fick träffa två av Amandas söta katter samt hennes pojkvän :)

Senare på kvällen åkte jag och hjärtat hem till mina föräldrar och åt. Det bjöds på pappas specialwook. Supergott och jag fick till och med en matlåda med mig hem. Tack så mycket!

Imorgon kommer det några och kikar på lägenheten och sedan blir det första föräldrarträffen på mvc. Det har varit en gång, men den missa vi pga att vi var sjuka. Ska bli roligt och spännande:) hoppas det är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0