Förra veckan...

Kom våra underbara vänner Rakel och Jonathan från Sthlm och hälsade på oss. - Superkul att ni kom!
 
På kvällen blev vi bjudna hem till syster på middag, och jag tror vi satt där och surrade fram mot tvåtiden innan vi for hem.
 
På onsdagen blev det pannkaksfrukost tillagad av Jonathan. Senare på dagen åkte vi in till stan och kikade på utsikterna från norra- och södraberget, tog en titt på stan och hämtade sedan hjärtat på tågstation.
 
Torsdag blev det en till sväng in till stan för lite langos och lite titt i affärer. Efter det åkte vi och handlade mat, for hem, grillade och badade tunna. - super mysigt!
 
På fredagen var det dags för våra vänner att åka hem, men innan dess hann vi med lite fler affärer :)
 
Superkul att ni kom, och hoppas vi ses snart igen! Och tusen tack för de goda maträtterna ni tillagade. Riktiga kockar är ni!
 
 
 
På lördagen blev det himlandet på dagen, en snabb sväng till birsta och sedan lite grill- och badtunnafest här på kvällen.
 
 
 
Och slutligen söndag, "Husdag". Vi hann med en hel del. Mest älsklingen då jag tog hand om Frank och fick åka på Ikea en sväng för att handla grejor vi behövde. Nu är mitt jordgubbsland nästan klart. Bara lite nät som saknas. Som jag har slutit med det, men nog blev det skillnad! Fina staketet tackar jag hjärtat för, men resten har jag rensat, grävt och slitit med.
 
 
En händelsefull vecka med andra ord, som vi gärna upplever igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0