Äntligen hemma!

I måndags bestämdes att jag skulle få sluta med dropp och övergå till tabletter istället. Vi fick förfrågan om vi ville åka hem, så vi packade väskorna fortare än blixten. På väg ut genom dörröppningen blev vi stoppade att vi inte fick åka riktigt än. Frank skulle vägas med mera och vi väntade på lite papper osv. Men strax efter tolv fick vi äntligen åka! - Vilken känsla!
 
Krille var bjuden på grabbkväll senare på kvällen. Jag tyckte han skulle gå, även om vi precis kommit hem. Så jag skickade iväg honom dit, medan min mormor kom på besök :) - myspys!
 
Under veckan har vi haft besök av närmsta familjen i omgångar. Vi har även hunnit med ett besök på BVC och varit hem till Franks mormor och morfar på besök. Så skönt att äntligen vara hemma!
 
Vi är fortfarande trötta efter förlossningen och sjukhusvistelsen, men för var dag som går kommer vi mer och mer in i de nya rutinerna.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Än en gång, STORT grattis till nya familjemedlemmen. :) Han ser alldeles bedårande söt ut.

All lycka till er!

Svar: Tack så mycket! Ja, han är otroligt söt och charmig vårt lilla hjärta <3
Frida - Gravida Norrlandsjäntan

2013-03-29 @ 13:16:51
URL: http://anilina.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

grattis grattis

Svar: Tack så mycket!
Frida - Gravida Norrlandsjäntan

2013-03-29 @ 15:28:50
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0