Sedan sist

Nu har det gått en vecka sedan sist jag klottrade lite här på bloggen.
 
Det visade sig att Fank hade fått ögoninflamation. Vi fick hämta ut dropparna på Apoteket, som inte var de lättaste att droppa i. Lillhjärtat är smart nog att knipa med ögonen så mamma inte kommer åt. Som tur är så är kuren slut nu! Dock har han åkt på en rejäl förkylning med hosta. Men hostmedicinen gillar han bättre än ögondropparna! Han slickar på sprutan och smaskat i sig som om det vore godis. 
 
 
Sedan sist har vi även hunnit med en familjefotografering, lite utomhus jobb med gården, massa mys undertiden det var dåligt väder samt besök av Sundsvalls tidning som vi kommer vara med i imorgon. Ska bli spännande att se vad reportern fick ihop:)
 
Nu tror jag att jag ska ta och göra kväll, då mina blå håller på att trilla igen. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0