En bra dag

Imorse sov lille man till halv tio. Peppar, peppar att dessa sovmornar håller i sig och att Frank fortsätter sova bra hela natten. Han åt visserligen en välling vid sju, men somnade om innan flaskan var tom. Vid den tiden är det ok att kliva upp, men jag klagar inte om lille man vill somna om :)
 
Större delen av dagen har spenderats hemma hos min mormor. Frank fick även vara själv där ett tag med mormor, medan jag for en snabbis till tandläkaren.
 
 
 
När jag kom tillbaka fikade vi och sedan blev det en liten promenad i det fina höstvädrer. Frank somnade i vagnen innan vi ens kommit ut på bron och sov under hela promenaden och en stund där efter. 
 
Resten av dagen surrade vi en massa, åt en jätte god rotgrönsakssoppa som mormor gjort, tittade på massa foton från när mormor var liten med mera. Super trevlig dag med andra ord.
 
Nu sussar lille man gott i sin säng, sedan en timme tillbaka och min stora man är på väg hem:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tyckte också det var en fin dag, roligt att ni ville komma till mig, härlig höstprommis och fint sällskap till soppan!!!

2013-10-10 @ 09:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0