Sjukstuga

Ja, denna helg har för den mesta delen spenderats i sängen för mig och Frank.
 
Frank började hosta och snora redan på torsdagen. Stackars myran som var på besök från torsdag till fredag, fick för det mesta leka ensammen. Frank var så hängig och mammig och ville bara bli buren.
 
Efter en jobbig natt mot fredag var älsklingen snäll och tog Frank en stund på morgonen, så jag fick sova. Riktigt välbehövligt efter enbart 3-4 timmars osammanhängande sömn. Börjar bli så bortskämd med att Frank sover bra på nätterna, att jag blir som förstörd när han väl inte gör det.
 
Senare på dagen gick jag och myran ut och krattade löv osv. Lillgumman var superduktig och tyckte det var roligt. Fast roligast av allt var nog att åka skottkärra :)
 
På lördag var det min tur att börja bli sjuk och söndag spenderades i sängen med feber och förkylning. Vilken tur jag har, som har en sådan underbar man som tar hand om mig och låter mig sova när jag verkligen behöver! För det var just det jag gjorde nästan hela dagen igår.
 
 
 
Idag är vi piggare igen, men försöker ta det så lugnt som möjligt så att vi ska bli helt friska igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0