Viaplay.se

Hur mysigt är det inte att krya ner i soffan med en kopp te och kolla på sitt favoritprogram eller varför inte en film? Som småbarnsförälder kan jag erkänna att detta kan vara svårt ibland. Speciellt med att följa tv-sändningarnas tvtablå. Man vet aldrig hur fort nattningen ska gå eller om kudden lockar mer där efter eller inte.
 
Inna Frank föddes skaffade vi Viaplay. Först i syfte så Kristian skulle kunna se på matcherna som streamades, men även jag fastnade för film och tv-seriedelen dom hade. Att när och även varsomhelst kunna kika på favoritserien eller varför inte en film. Fungerar lika bra i mobilen som på datorn.
 
Idag är jag oerhört glad att vi har Viaplay. Det ger mig nästan lite maktkännsla av att jag när som kan bestämma när Svenska Holleywoodfruar ska visas här hemma och så vidare.
 
Vill du veta mer om Viaplay, eller hur du skaffar det? Tryck HÄR.
 
 
 
Psst! Just nu har dom prova tv + film gratis under första månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0