Hemma

Igår kom vi hem efter nästan en hel vecka i huvudstaden. Där har vi hunnit med massor av promenader, fika med en gammal damskompis och hennes lilla prinsessa Lexi, modemässa, sökande efter den perfekta brudklänningen till syster, restaurangbesök och mycket mer.
 
Idag har jag och Frank tagit en lugn dag hemma. Jag vaknade med 38,5 i temp, så det var bara att göra det bästa av situationen. I med Ipren, bädda med täcke på köksgolvet tills Iprenen börjar värka. Frank tyckte det var mysigt och kom och la sig bredvid mig och surrade massor och pekade på alla spottar i taket. Undra om han försökte räkna dem?
 
Ingen mer feber efter Iprenen började värka. 170 squats gjorda ikväll efter mitt stora hjärta peppart mig med musik. Hade god lust att sluta ikväll, men nu är jag snart i mål. Skönt att febern inte hindrade mig!
 
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0