Sponsrad video: Kanal 5 - Söder om Folkungagatan

Detta är ett sponsrat inlägg:
 
Jag är en riktig "tv-serie"-person. Tänk er en bra film som ni gillar riktigt mycket. Skulle det inte vara underbart om den fortsatt lite till? Lite som en karamell man får smaska på lite längre. Det kanske inte är den bästa jämförelsen, men jag tror ni förstår vart jag vill komma.
 
När jag var liten så kryllade det av svenska tv-serier av alla dess slag i tvrutan, men idag produceras det inte lika mycket svenska serier. Men så ÄNTLIGEN! I söndags hade "Söder om folkungagatan" premiär i kanal 5. Med skådespelarna Björn Gustafsson, Lisa Henni (från snabba cash), Nour El-refair och Mattias Fransson kan denna serie inte bli annat än bra! En unik Svensk serie om att vara Unik.
 
 
Bäst av allt så kan man se avsnitten på kanal 5:s hemsida. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och titta på andra avsnittet. Gör det du också vettja :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0