Det flyter på bra

Igår hade jag vilodag från squatsen. Väldigt skönt då jag hade huvudvärk nästan hela dagen. 
 
På kvällen mådde jag iaf bättre, så jag och hjärtat passade på att gå ut och äta då Frank var hos "mormor" och "morfar" en stund. 
 
Oxfiléplanka, mums :)
 
Idag blev det 30 st squats med Frank och 40 st själv. Tycker det flyter på bra och hoppas jag inte blir sjuk, så jag kan förfölja hela schemat denna gång.
 
Idag har jag och Frank varit på krilles innebandymatch och hejat. Frank tycker det är superkul! Trotts att han var jätte trött, hade han inte tid med att blunda förrän vi satt oss i bilen.
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Imorgon ska vi greja lite här hemma.
 
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0