Bästa vän

 
Det här är Frank! Han fyller snart två år och är världens snällaste och charmigaste kille. Han är omtänksam och ser till att mamma får vara med på allt. Det inkluderar rutschkaneåkning, gunga i hokuspokusstol, leka med bilar, dela på mat med mera.
 
Tidigare idag medan jag höll på att tillaga middagen fick Frank en bit äpple. Han tog biten och gick och satte sig på en av hans favoritplattser - i fönstret. Efter någon tugga tittar han på mig och säger "mamma pomma" och klappar på den lilla biten fönsterbrädan bredvid honom. Pomma betyder komma och Frank ville så klart att mamma skulle sitta bredvid honom i fönstret och dela på hans lilla äppelbit.
 
 
Jag säger som Bärgarn i filmen Bilar "jag visste att jag valde rätt, min allra bästa vän!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0