som ett jordklot, mamma!

Idag tog jag och Frank en härlig sovmorgon till kl 9. Sedan låg vi kvar i sängen och pratade en liten stund innan vi klev upp och gjorde frukost.
 
En lugn och mysig förmiddag med pyssel, legolek, möblerat dockhus med mera. Sedan blev det en sväng till eventuellt Franks framtida nya dagis, för att kolla in gården. Den fick mycket bra betyg av lille man! 
 
 
Frank är i en sådan härlig ålder. Mycket funderingar på saker och ting och det är såååå underbart att höra hur han ser världen med sina ögon. Jorden tex - "Är en rund boll som svävar i rymden". Min mage - ser ut som ett jordklot.
 
Ikväll när jag nattade honom, så pratade han om bebis. - Hur mycket han längtar efter att få bli storebror och att vi får ett till barn i vår familj.
 
- När tror du bebis kommer, Frank?
- På fredag!
- Nu på fredag?
- Nä, men nästa fredag!
 
Ja, vi får se ❤️
 
Under förra veckan hade jag jätte mycket sammandragningar som gjorde riktigt ont i ryggen tillsammans med mensvärk. Inte som värkar, men kändes ändå som om det var på gång ibland. Var till BM på fredagen och då konstaterades att tappen var väldigt mjuk. Så lite mer sammandragningar och värkar, så kanske bebis vill titta ut snart 😊
 
 
V. 39 (38+0)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0