Graviditet vs Graviditet

Det är så kul att blicka tillbaka och jämföra magbilder och graviditeten med Frank och nu. Dom är verkligen olika!
 
Denna gång var jag otroligt "åksjuk", illamående från och till samt yr i början av graviditeten. Lyckligt nog så har jag inte kräkts något (Inte med Frank heller bortsett från när jag låg magsjuk och under förlossningen). Trött till och från var/är jag också, men det var jag även med Frank.
Foglossning från hell som gör att jag mer eller mindre påminner om en sengångare när jag försöker ta mig från A till B.
 
Med Frank mådde jag prima. Hade ett luktsinne så jag kunde spåra en nytänd cigarett på 400 m avstånd. Minns att jag tyckte det var bekvämt att jobba i kassan. Fick jag en kund som luktade mycket rök eller annat, så kunde jag alltid lite snyggt backa ett steg, utan att kunden kunde komma närmre. Minns mig själv som en havande superhjälte, lite annat i jämförelse med en sengångare 😂
 
Med Frank hade jag craving på cheeseburgare och gröna äpplen. Kött, ost och surt skulle det va. Choklad och annat sött hade jag avsmak på och kunde absolut inte äta!
 
Denna graviditet äter jag gärna sött av alla dess slag. Munkar med socker på är en stor favorit, men försöker tygla mig själv.
 
Bebis v. 32+5                         Frank v. 32+5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0